Ushuaia, fin del mundo! - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Mieke Willemsen - WaarBenJij.nu Ushuaia, fin del mundo! - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Mieke Willemsen - WaarBenJij.nu

Ushuaia, fin del mundo!

Blijf op de hoogte en volg Mieke

24 Februari 2014 | Argentinië, Ushuaia

Hallo allemaal!
Na een geweldige 4 daagse tocht in Torres del Paine, ben ik inmiddels aangekomen in Ushuaia, oftewel het einde van de wereld!
Morgen vertrek ik dan eindelijk naar Antartica :-)!!! Vreemde gewaarwording om na zoveel jaren dromen eindelijk hier te staan. Ik hoop op een behouden vaart en spreek jullie over twee weken weer (lastig bereikbaar op het schip).
Hasta la proxima!
Mieke

• 24 Februari 2014 - 19:12

Hetty:

Veel plezier we denken aan je, vanuit een mooie lente dag....
    lieve groeten uit Harfsen

• 24 Februari 2014 - 20:03

Desiree H:

Heel veel plezier mieke!

• 24 Februari 2014 - 22:03

Marlies W.:

Lieve Mieke, fijn om je verhalen te kunnen lezen. Wens je nog goede tijd de komende reis. Goede moed en zorg ook goed voor jezelf!!! lieve groet.