Berichtje van Coen - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Mieke Willemsen - WaarBenJij.nu Berichtje van Coen - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Mieke Willemsen - WaarBenJij.nu

Berichtje van Coen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mieke

18 Juli 2008 | Argentinië, Salta

Aan alle familie, vrienden en bekenden,

Terwijl Mieke nu samen met Ceciel bekijkt, welke kleren Ceciel vanavond aandoet (we mogen, moeten zelfs, mee naar een feest met collega's van Mieke), typ ik dit bericht. Wij. Ceciel en ik, zijn een paar uur geleden in Salta geland en konden binnen 10 minuten Mieke in de armen vliegen. Heel bijzonder en o zo vertrouwd om elkaar na 4,5 maanden weer te zien op zo'n afstand van huis. Mieke vindt het geweldig dat we deze stap over de oceaan hebben gezet en ze verlangt er nu naar ons van alles te laten zien. Niet alleen de mooie omgeving, maar vooral toch de mensen met wie ze hier woont en werkt. Alleen woensdag moet Mieke werken en op die ochtend leidt zij ons rond door het ziekenhuis. Zojuist bij de lunch(met wijn)heeft Mieke al veel kunnen vertellen. Ook over de I.C. voor baby's en wat dat met haar doet. Enthousiast en betrokken is zij, repectievelijk over "het wel""en "het wee".

Er staat ons een boeiende week te wachten: Mieke heeft de plannen op een rij. Auto huren, een reis met een overnachting elders en nog een tweedaagse reis met een bus; enz., enz..

Buenos Aires is een geweldige stad. Die drie dagen hebben Ceciel en ik ons uitstekend vermaakt. Al gauw belandden we in een demonstratie van meer dan 300.000 mensen. Een hele belevenis. De jaren 70 keerden terug.....; hier kunnen ze er nog wat van.

We hebben gebofd met het weer: drie dagen boven de 25 graden en 's avonds tot 24.00 uur op het terras boven de 20 graden. Dat zijn pas winters. Vorig jaar sneeuwde het deze week. overdag.

En de wereldreis met het vliegtuig viel uiteindelijk mee.....

Groeten, Coen ook van Ceciel en Mieke

• 19 Juli 2008 - 09:49

Casper Mutsaers:

Hallo Coen en Ceciel,
    Leuk dat jullie even mogen proeven van het leven van jullie dochter, maar natuurlijk ook leuk dat jullie dat doen.

De manier waarop Mieke haar avontuur invulling geeft dwingt respect af.
    kan me voorstellen dat jullie apen-trots zijn op jullie dochter.
    PS: mieke..nog veel plezier in de laaste fase van je avontuur, geniet er van!
    Groetjes uit Breda
    casper mutsaers

• 19 Juli 2008 - 10:29

Marije:

hoi hoi.

geweldig dat jullie deze stap hebben gemaakt!! Wat een avontuur!

Geniet maar van elkaar en van het gezelschap van jullie ondernemende dochter!

Mieke, super dat je weer een reis hebt uitgestippeld! Geniet ervan!

Liefs Marije

• 19 Juli 2008 - 14:24

Kiri:

Fijn om te horen dat het lange reizen mee viel! Heel veel plezier nog en geniet ervan!

Liefs Kiri

• 19 Juli 2008 - 21:03

Ronald:

Hallo Coen,
    Goed om te lezen dat jullie het naar je zin hebben aan de andere kant van de oceaan.
    Heel veel plezier en een goede vakantie met volgens ons een geweldige reisleidster.

groetjes aan Ceciel en Mieke, Ronald en Toos

• 20 Juli 2008 - 22:47

Ceciel:

Nog even een paar aanvullingen op het bericht van Coen.

Wat met name ook geweldig is, is dat Mieke Spaans praat hier met iedereen alsof het Nederlands is. We hebbeb dus ook een prachtige tolk. Inmiddels zijn we al weer 2 dagen verder en hebben al veel van de omgeving gezien. Vandaag de hele dag in de bergen geweest. Al met al zeer indrukwekkkend, een hele
    belevenis.
    En we hebben een prachtige slaapkamer bij Mieke in huis met een zeer gastvrije hospita, Julia. Morgen gaan we een auto huren.

groeten van Ceciel.

• 22 Juli 2008 - 07:37

Lonneke:

Hoi Mieke, Coen en Ceciel,
    Heel veel plezier in het mooie Argentinie! Geniet van alle nieuwe indrukken Ceciel en Coen. Fijn dat jullie een goede tolk hebben ;)
    Je vorige verhaal vond ik hilarisch Mieke, begrijp wel dat jij een échte gaucho bent ;)
    Liefs,
    Lonneke

• 23 Juli 2008 - 19:35

Marlies:

Lieve Ceciel en Coen! Wat fijn dat de reis goed gevlogen is. Ik lees met belangstelling jullie belevenissen nu samen met Mieke. Ja, jullie boffen met de tolk en uitstekende reisleidster. Jullie zullen wel ogen en oren tekort komen. Heerlijk dat jullie goed weer treffen daar. Hier gaat de tijd (ook) snel, ik ben helaas nog niet in Gassel geweest, net terug uit Drenthe met voor jullie de hartelijke groeten van daar.
    Adios.voor jullie alle drie.

• 25 Juli 2008 - 07:14

Frans:

Dag Coen, Ceciel en Mieke,
    prachtig om die positieve ervaringen te lezen. Een tijd samen om later nog vaak op terug te komen. Goed om te lezen Coen dat de vliegreis meeviel.

Het ga jullie goed!
    Frans

• 27 Juli 2008 - 18:30

Mirjam:

Lieve alledrie,
    Wat fijn, dat jullie het zo fantastisch hebben en dan ook nog aan mijn verjaardag denken!
    Geniet er nog van en ik verheug me op jullie verhalen wanneer jullie weer in Nederland zijn.
    Mieke, voor jou nog een hele goede tijd in Argentinie, maar eerst nog een paar dagen met Coen en Ceciel.

veel liefs, Mirjam.