En dan nu...VAKANTIE!!! - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Mieke Willemsen - WaarBenJij.nu En dan nu...VAKANTIE!!! - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Mieke Willemsen - WaarBenJij.nu

En dan nu...VAKANTIE!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mieke

16 Augustus 2008 | Argentinië, Salta

Hola!

Gisteren heb ik mijn laatste stagedag gehad en ik mag mezelf nu officieus dokter noemen :-) :-)!!! Na zo´n lange studie was dit echt een spetterend einde! Morgen vertrek ik naar Buenos Aires om Rosa en Rosa op te halen en dan kan een nieuwe etappe van mijn reis beginnen, de vakantie! Ik heb er ontzettend veel zin in om de meiden weer te zien en rond te leiden in Argentinië. We blijven tot donderdag in BA en dan vertrekken we naar Salta.

De laatste paar weken van mijn stage heb ik nog op de NICU (intesive care voor baby´s) doorgebracht en nog veel geleerd. Gelukkig was het de laatste week rustig en deden de kindjes het goed. Ook al heb ik veel zin in de vakantie, ik vind het ook moeilijk om hier weer alles te laten. De afgelopen vijf maanden ben ik zó opgezogen door deze cultuur dat het als het ware ook als een stukje "eigen" voelt. Mijn collega´s hebben me met open armen ontvangen en met een aantal van hen ben ik heel goed bevriend geraakt.
Ik heb ontzettend veel respect voor de gastvrijheid van de Argentijnse cultuur en heb echt een supertijd gehad.

Het officiële afscheid van alle mensen hier komt nog. Volgende week ga ik een feestje organiseren, zodat Rosa en Rosa ook van een goede Argentijnse "joda" kunnen meegenieten!
Ik zal snel weer een wat langer verhaal schrijven!


Veel liefs Mieke

  • 17 Augustus 2008 - 06:57

    Janneke:

    Hai Mieke!
    Zo, tijd vliegt he! nu al vakantie! Maar ik denk dat je er echt van kan genieten. Ik ben inmiddels alweer helemaal ingeburgerd in het Nederlandse :).

    Liefs Janneke

  • 17 Augustus 2008 - 14:17

    Hetty:

    Hoi Mieke,

    Van harte gefeliciteerd DOKTER!!!! kei goed zeggen ze in Brabant.
    Veel plezier met de Rosa's en de vakantie . wezien je weer bij je familie.xxx Hetty

  • 17 Augustus 2008 - 19:23

    Marije:

    hoi lieve nicht,

    gefeliciteeeeeeeeeeerd!!! Trots op je!

    Geniet van je vakantie!
    Groetjes aan de twee meiden.

    Liefs Marije

  • 18 Augustus 2008 - 22:34

    Henk:

    Nou ben u medici mevrouw Mieke dat is heel fijn voor iedereen in de wereld ook daar ver weg bij de indianen en als dat uw ook raad kan geven voor de voet van buurman Stortelder want die heeft een bot in z'n voet gebroken en de dokter hier aan de dijk die met een man leeft maar daarop hebben wij niks op tegen zegt dat het een marsfractuur is maar dat kunnen wij niet begrijpen als dat buurman helemaal niet op mars is geweest maar gewoon bij de varkens van de kleine Veenhuis ineens pijn in de voet had met al dat gips gaat het op de motor ook niet zo makkelijk dat weet u ook wel vanzelf van de studie dat je op motoren met je voet belangrijk werk doet en ook groeten voor uw vrienden en de dokters en indianen daar zullen wij nog op terugkomen denk ik

    Henk

  • 19 Augustus 2008 - 13:13

    Lieke Smits:

    He Mieke,

    Gefeliciteerd!! Echt super dat je klaar bent. Nu lekker genieten van de reis en dan weer de volgende stap. Veel plezier en liefs aan de Rosa's.

    Veel liefs Lieke

  • 01 September 2008 - 19:45

    Loesie:

    Hee Mieke:D
    Ik hoorde dat je geslaagd bent!
    Hartstikke goed.
    maak er nog veel moois van in Argentinië of waar je ook belandt;)

    Liefs Loesie

  • 01 September 2008 - 19:54

    Eveline:

    Hoi mieke medico,
    Mucha suerte y felicidades.Hé dat klinkt goed he! je bent een echte kei, hebt mij al vele malen overtroffen qua reisavonturen en ik wens je heel veel geluk en geniet ervan. liefs (tante) eveline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Salta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2014

Ushuaia, fin del mundo!

13 Februari 2014

Patagonië

24 Januari 2014

Salta: muy buenas recuerdas!

18 Januari 2014

Buenos Aires: no vegetariano!

11 Januari 2014

Argentinië deel II
Mieke

Actief sinds 27 Juli 2006
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 39103

Voorgaande reizen:

07 Maart 2008 - 21 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: