Colombia! - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Mieke Willemsen - WaarBenJij.nu Colombia! - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Mieke Willemsen - WaarBenJij.nu

Colombia!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mieke

21 Juni 2009 | Colombia, Bogotá

Hallo allemaal,
Over enkele dagen vertrek ik samen met mijn kleine grote broertje naar Colombia! Ook al gaan we maar drie weken weg, ik vind het toch leuk om weer wat reisverhalen op mijn site te zetten, mochten we er tijd voor hebben!
Voel je vooral niet verplicht om die verhalen te lezen, ik zie het meer als m'n online reisdagboekje!
Liefs Mieke en Kees

  • 21 Juni 2009 - 08:35

    Janneke:

    Hoi Mieke!
    Heel veel plezier in Colombia!!
    Kus Janneke

  • 21 Juni 2009 - 08:48

    Tim:

    Podverpiele jij hebt het toch maar slecht hoor!!! haha! Geniet ervan! Mooie reis weer gewenst!

  • 21 Juni 2009 - 11:25

    Ceciel:

    De primeur is voor mij. Héél véél plezier samen en genieten van al het moois. En naturlijk weer gezond en wel terugkomen!
    veel liefs van mama

  • 21 Juni 2009 - 19:19

    Hans:

    hallo Mieke en kees,
    heel veel plezier met jullie reis. Heel leuk dat broer en zus zoiets ondernemen.
    liefs van ons allen
    Hans en zijn vier meiden

  • 23 Juni 2009 - 07:39

    Lonneke:

    Leuk om hier weer iets te kunnen lezen :)
    Had van Ceciel al gehoord dat jullie binnenkort vertrekken. Leuk dat jullie samen gaan en heb al veel goede verhalen gehoord over Colombia.
    Heel veel plezier!
    Liefs

  • 25 Juni 2009 - 11:50

    Kiri:

    Heel veel plezier in Colombia! Geniet van alles wat jullie daar gaan zien en mee maken.
    Veel liefs uit Cape Town, Kiri

  • 25 Juni 2009 - 22:25

    Berit:

    Nice, heel veel plezier samen!! Reisblogs lees ik altijd graag :-) Ben benieuwd naar jullie avonturen. Enjoy!!!
    liefs Berit

  • 04 Juli 2009 - 20:56

    Marlies:

    Hallo Reizigers!! ik hoorde van Ceciel dat er weer spannende verhalen te lezen zijn dus... laten jullie ook mij weer mee-leven én reizen. Wat de warmte betreft kan ik er helemáál in meegaan maar voor mij té warm hoor!!
    Voor jullie heeeeeerlijke duik temperatuur. Heb het goed samen en geniet volop!

    lieve groet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Bogotá

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2014

Ushuaia, fin del mundo!

13 Februari 2014

Patagonië

24 Januari 2014

Salta: muy buenas recuerdas!

18 Januari 2014

Buenos Aires: no vegetariano!

11 Januari 2014

Argentinië deel II
Mieke

Actief sinds 27 Juli 2006
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 39093

Voorgaande reizen:

07 Maart 2008 - 21 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: